Samir Şirinov – Mən sənə sevməyi öyrətdim axı

Standard

f007

Gözləmirdim, ayrılmalıyıq demək
Mən sənə sevməyi öyrətdim axı.
Demək çətin oldu sənin üçün sevmək?
Mən sənə sevməyi öyrətdim axı.

Ayrılaq, bu eşqə yad olaq dedin
Bu fani dünyada tək qalaq dedin
Dilin necə gəldi ayrılaq dedin
Mən sənə sevməyi öyrətdim axı.

Sənsiz bu dünyanı mən neyləyirəm?
Aldanma fələyə yar, söyləyirəm
Indi sənə səndən gileylənirəm
Mən sənə sevməyi öyrətdim axı.

Indi gülə- gülə məzar qazırsan
Edam fərmanımı qanla yazırsan
Məni öldürməyə demək hazırsan?
Mən sənə sevməyi öyrətdim axı.

Bir cavab yazın

