Xatirə Nurgül – SƏNİ MƏN YARATDIM YAĞIŞ ADAM

Standard

xatir%c9%99-nurgul1

 

Xoş gəldin yağış adam.
Görən təki tanıdım səni ,
sən də az da olsa tanı məni.

Mən hər itkidə
bir az daha böyüyən ,
hər məğlubiyyətdə
bir az daha
qüvvətlənən xanımam.

Böyümək aliləşməyə doğru gedir artıq,
aliləşməyə doğru…

Hərdən sevmək istəyirəm ,
sevməyə adam yox dünyada.
Hərdən dalaşmaq istəyirəm ,
dalaşmağa heç kim və heç nə yox…

Tək bildiyim unutmaqdı.
Bir də dərdimi demək
hüzünlü sulara .
Bir də yağışda ağlamaq…

Səni də mən yaratdım
yağış adam.
Göz yaşlarımdan yaratdım,
gəlib hesab sorasan ,
məni özümə qaytarasan deyə.

Məni özümə qaytar yağış adam
mən unutmaq dəlisi ,
mən tənhalıq məhkumu.
Qaytar ,
qurtar məni yağış adam
özümdən qurtar…

2011

Bir cavab yazın

