Nüsrət Kəsəmənli – Nə mən səni sevdim, nə də sən məni

Standard

013 (2)

 

Razılıq aldılar biz dura-dura,
Səni də, məni də saldılar tora,
Dedilər evlənin sevərsiz sora,
Nə mən səni sevdim, nə də sən məni.

Sevib evlənmədik öz səyimizlə,
Yaşaya bilmədik istəyimizlə,
Oynadı analar taleyimizlə,
Nə mən səni sevdin, nə də sən məni.

Evləndik, həyatım dərdlərlə doldu,
Beləcə ömrümün baharı soldu,
Günlər ay oldu, aylar il oldu,
Nə mən səni sevdim, nə də sən məni.

Bu dərdi gizlicə çəkdik sinədə,
Lənət bu günə də, ötən günə də,
Ömrü yarı etdik, amma yenə də,
Nə mən səni sevdim, nə də sən məni.

Bir cavab yazın

