Ələkbər Ziyatay – Məhəbbət mahnısı

Standard

Ələkbər Ziyatay

Eşqin ilə, ey məhəbbət diyarı,
İstərəm ki, aşam qarlı dağları.
Dolaşaraq bağçaları, bağları,
Mahnı deyəm bülbülə mən, gülə mən.

İstərəm ki, qışdan, yazdan güc alam.
O günəşdən, o ulduzdan güc alam,
Dəli Kürdən, xan Arazdan güc alam,
Həyat verəm dağa, daşa, çölə mən.

Sevinc olub axam hər bir baxışa,
Loğman olub əlac edəm naxoşa,
Quraqlıqda dönəm gurşad yağışa,
Səpələnəm Muğana mən, Milə mən.

İstərəm ki, keçib dağdan, meşədən,
Gördüyümü ürəyimə nəqş edəm.
Ürəyimi sevgilimə bəxş edəm,
Həyatımı vətənə mən, elə mən.

Bir cavab yazın

