Füzuli Sabiroğlu – UNUT MƏNI

Standard

Füzuli Sabiroğlu

Gözlərimdə qəm ayazı,
Ürəyinə axmışam mən.
Ağ gününə qara yazı-
naxışam mən,
unut məni.

Hər arzuna yaz olmaram,
Qəmin olsam az olmaram,
Taleyinə yazılmaram,
qarğışam mən,
unut məni.

Sən sevinci bəxtdə görən,
Mən gümana, bəxtə gülən,
Gözlərinə vaxtsız gələn.
yağışam mən,
unut məni.

Iki tale yolçusuyuq,
Bir sevdada oduq, suyuq,
Sən yanmısan, soyuq-soyuq
baxmışam mən,
unut məni.

Demə: “Gənclik getməz əldən”,
Vaxtdır gülü seç xəzəldən.
Elə bil ki, heç əzəldən
yoxmuşam mən,
unut məni.

Bir cavab yazın

