Musa Yaqub – SƏNƏ VƏ MƏNƏ

Standard

Musa Yaqub3

Qalmadı bir ümid, bir güman yeri.
Göynədi sinəmin o hicran yeri.
Dünyanın ən qərib, darıxqan yeri,
Sənin olmadığın məkandır mənə.

İtdi o cığırım gəlib-gedimsiz,
Bu dünya keçinməz ölüm-itimsiz.
Allah, bu kainat məhəbbətimsiz
Necə də darısqal cahandır mənə.

Bilmədik qədrini, ötürdük yaşı,
Allah verdiyinə biz olduq naşı.
Mən üsyan etmərəm tanrıma qarşı.
Bu zülüm tanrıdan üsyandır mənə.

Seyrəldi göylərin o durna səfi,
Bulandı əhvalı, pozuldu kefi,
Aldadıb aparan bu dünya evi
Qurubu naxışlı dumandır mənə.

Zamanın fırlanan çarxına baxdım.
Keçəni gətirib yaxına baxdım.
Taledə qismətim, ömürdə vaxtım,
Gərdişi-dövrandan əyandır mənə.

Bu yerin təkidir, o göyün tağı.
Almaz yalvarışı, verməz sorağı.
Gözəgörünməzdə qeybin dodağı
Bir sirr pıçıldayır haçandır mənə…

Bir cavab yazın

