Baba Vəziroğlu – Bilirəm tək yanan mən olacağam …

Standard

002 (3)

Bu da son ayrılıq son dayanacaq
Qismətin əlindən biz hara qaçaq.
Günah kimdə oldu – bilmirəm ancaq
Bilirəm – tək yanan mən olacağam

Bilmirəm – sevincdən ya qəmdən oldu,
Bilmirəm dumandan, ya çəndən oldu.
Bəlkə də ayrılıq, tək səndən oldu,
Bilirəm – tək yanan mən olacağam.

Niyə ayrılırıq, hara gedirik,
Vurub qəlbimizə yara gedirik.
Bəlkə ikimiz də günah edirik,
Bilirəm – tək yanan mən olacağam.

Bəlkə bir yuxuydu – oyanmalısan,
Bəlkə, geri dönüb dayanmalısan,
Cəhənnəm oduna sən yanmalısan
Bilirəm – tək yanan mən olacağam.

Min günah elədin sən dönə-dönə,
Bağışladım səni, sınadım yenə.
Yenə də, yenə də sənin xətrinə.
Bilirəm – tək yanan mən olacağam.

Bir cavab yazın

