Əliağa Kürçaylı

Standard

Əliağa Kürçaylı

Sən mənə lazımsan sutək, havatək,
Sən mənə lazımsan öz canım qədər.
Səni arzulayır sinəmdə ürək,
Bu böyük həsrəti duymursan məgər?

Qəmli günlərimdə lazımsan mənə,
Qovasan qəlbimin kədərini sən.
Xoşbəxt günlərimdə lazımsan yenə
Böyük sevincimi yarı böləsən.

Kef ücün, zövq üçün, nəşə üçün deyil,
Xəstəyə dərmantək mənə gərəksən.
Həyatın yolları tufanlıdır, bil,
Ona gərmək üçün sinə, gərəksən.

Sən ümid, təsəlli, sən şirin arzu,
Sən ömür yelkəni dumanda, çəndə!
Bir az yaxşi düşün, gülüm, doğrusu,
Sənə bunlar üçün lazımam mən də.

Bir cavab yazın

