Zivər Ağayeva – Yaşa yaşa yaşa mənim xalqım

Standard

Canımıza bağlıyıq
Bu torpaqa bu elə
Sığalanın dağ kimi
Verərik biz əl ələ

Gəl bacı gəl qardaşım
Bir olaq yumruq olaq
Sinəsi dağlanmasın
Bölünməsin bu torpaq

Yaşa yaşa yaşa mənim xalqım
Yaşa yaşa yaşa mənim xalqım

Ölsəyədə əyilməz
Düşə dara çətinə
Bu viqarlı xalqımın
Qurbanam qeyrətinə
Türkün qolu bükülməz
Türkün gücü tükənməz

Bir kərə qalxan bayraq
Bir daha yerə yenməz
Azərbaycan əyilməz
Azərbaycan bölünməz
Bir kərə qalxan bayraq
Bir daha yerə yenməz

Yaşa yaşa yaşa mənim xalqım
Yaşa yaşa yaşa mənim xalqım
Yaşa yaşa yaşa
Azərbaycan

Bir cavab yazın

