Xatirə Qəmli

Standard

095 (2)

Dinlədikcə mən səni,baxiram hey uzağa
Əl eyləyir o dünya,deyir dur gəl yanıma..
Yumuram gözlərimi,dinləyirəm mən səni,
Görəm duyduğum ahəng,yanar mənim halıma…

Eşitdim çox uzaqdan,çox uzaqdan səsini
Qaranlıqdır görmürem,duyuram nəfəsini
Bir feryadin içində,çırpınarsa bir ürek
Ölüm döysə qapını,yenə gözlərəm səni….

Derinliyi,ağrını,,hiss edirəm ürəkdə
Uzaqdan əl eyləyib,gəl söyləyirsə kölgen…
Axtarıram acımı,mən kimsəylə bölüşəm
Taleyin barışmırsa,onda mənçün,sən kimsən???

Uzaqlardan danışdım,sənli xəyallarımla
Darıxdıqca yazaram,ağlaram öz dunyamda..
Məni-mənden alanım,söylə dünyan hardadı
Getdiyim geniş yollar,qurtardl dar cığırda…

Üreyimi üzürsən,uzaqdan baxa-baxa
Bezmişəm taleyimden,əcel başımın üstə…
Parlayan günəşımsen,qürub etmə dünyamda
Dinlərəm bir musiqi,ağlar qelblə ahəstə…

Qəmliyəm,məndə bir sevgiyə,olmuşam əsir
Alısar məzarim,sökülüb,tökülər daşı…
Sən yaşa sevgilim,uzaqdan qoy görüm səni
Nəinki üreyim,torpağım axıdar yaşı….

16.10.2014

Bir cavab yazın

