Könül Ordubadi – Yeddı payız yarpagı

Standard

Könül Ordubadi

Könül Ordubadi – Yeddı payız yarpagı adlı kıtabdan…

Ey rəssam…
Sən məni yaratma
bir əsər kimi…
Sən məni yaratma
xatirələrdə…
Bir coxu gorməsin
goz yaşlarimi
Könlüm saza dönüb
dinir sinəmdə
Varmiyam yoxmuyam
Bilə bilmirəm
Sənin varligin da
ögeydir mənə
Mən ölü bir ruham
cilpaqdir dunya
Sən öz dərdlərimi
geydir əyninə
Ruhum da kuskun
duşub
göylərdən enir
,,Bu nə yazi imiş
Allahim,, deyə?!
Sən məni qul etdin
eşqin yolunda
Mənsə heyrət etdim
oz taleyimə.
Sən məni yaratma
bir əsər kimi…
Sən məni yaratma
xatirələrdə…
Bir coxu gorməsin
goz yaşlarimi
Konlum saza dönüb
dinir sinəmdə…

Bir cavab yazın

