Samir Şirinov – Axtarma məni.

Standard

028

Hüzünün, kədərin nəfəsi gəlir
Insanın ölümə həvəsi gəlir
Bu sevən qəlbimdən qəm səsi gəlir
Bu gecə gedəcəm, axtarma məni

Arxamca sel olub sən çağlasanda
Peşiman olubda tənha qalsanda
Arxamca əzizim sən ağlasanda
Bu gecə gedəcəm, axtarma məni

Bu sabah səhəri mənsiz açarsan
Bu böyük şəhərdə tənha qalarsan
Hicranı seçmisən,həmdəm olarsan
Bu gecə gedəcəm, axtarma məni

Bu gecə bir eşqin sonu olacaq
Acısı əbədi qəlbdə qalacaq
Şəklimə baxanda gözün dolacaq
Bu gecə gedəcəm, axtarma məni

Bir cavab yazın

