AFAQ ŞIXLI – SƏSSİZ LAYLALAR

Standard

206

– Gün olub ömrünə işıq saçsaydım!
Quş olub göylərdə azad uçsaydım!
Sədaqət bağında çiçək açsaydım,
Məni qoparmazdı yel, şəhidəm mən!

– Kaş, külək olaydım tellərin üçün,
Bir çiçək olaydım əllərin üçün.
Mənsiz yaşanacaq illərin üçün
Ağlama, gözünü sil, şəhidəm mən!

– Bəxtimiz yazılıb ağlı-qaralı…
Səni qoyub getdim qəlbi yaralı.
Torpaq altındayam… səndən aralı!
Aparacaq məni sel, şəhidəm mən!

– Elə bil min ildir öz yaşım mənim…
Torpağa qarışdı göz yaşım mənim…
Bir məzar daşıdır yoldaşım mənim,
Son dəfə üzümə gül, şəhidəm mən!

– Dünyanı kim tutmuş… hamı qonaqdır!
Gördüyüm əzablar bəlkə sınaqdır?!
Həsrətə dözənin sevdası haqdır!
Səni sevdiyimi bil, şəhidəm mən!

Bir cavab yazın

