İSLAM SEFERLİ – GÖZLƏ

Standard

Bir durna tək yollardayam,
Sən qaldın ellərində.
Mən nəğmə tək ucalmışam,
Sən qaldın güllərində.

Saralsa son bahar,
Tökülsə yarapaqlar.
Sən məni gözləyərsən,
Ey mənim gözəl yarım.

Hər bir köhnə nağıl ollam,
Sən məni gözləyərsən.
Bir külək tək haray sallam,
Sən məni danlayarsan.

Saralsa son bahar,
Tökülsə yarapaqlar.
Sən məni gözləyərsən,
Ey mənim gözəl yarım.

Mən əsgərəm, gələcəyəm,
Sən gözlə, məni gözlə.
Min kərə qarşılayarsan,
Sən məni gülə-gülə.

Saralsa son bahar,
Tökülsə yarapaqlar.
Sən məni gözləyərsən,
Ey mənim gözəl yarım, gözlə…

Bir turna gibi yollardayım,
Sen kaldın ellerinde.
Ben şarkı gibi yücelmiş,
Sen kaldın güllerinde.

Saralsa son bahar,
Dökülse yapraklar.
Sen beni beklersin,
Ey benim güzel yarım.

Her bir eski masal olayım,
Sen beni beklersin.
Bir rüzgar tek çığlık sallayım,
Sen beni azarlarsan.

Saralsa son bahar,
Dökülsə yapraklar.
Sen beni beklersin,
Ey benim güzel yarım.

Ben askerim, geleceğim,
Sen bekle, beni bekle.
Bin kere karşılarsın,
Sen beni gülerek.

Saralsa son bahar,
Dökülse yapraklar.
Sen beni beklersin,
Ey benim güzel yarım, bekle …

Bir cavab yazın

