Dut agacı boyunca

Standard

dut ağacı boyunca
dut yemedim doyunca
yari halvette gördüm
danışmadım doyunca

menim balam kime neyler
körpe balam kime neyler
menim balam ay balam
körpe balam ay balam

kızıl üzüm siyahladı
verdim anam sahladı
anama kurban olum
meni tez adahladı

gedirdim yavaş yavaş
ayağıma değdi taş
senden mene yar olmaz
gel olah bacı gardaş”

Tut ağacı boyunca
Tut yemədim doyunca
Yarı xəlvətdə gördum
Danışmadım doyunca

Mənim balam kimə neylər
Körpə balam kimə neylər?
Mənim balam ay balam
Körpe balam ay balam

Bakının balasıyam
Bakıde qalasıyam
Gidin o yara deyin
Mən onu alasıyam

Mənim balam kimə neylər
Körpə balam kimə neylər?
Mənim balam ay balam
Körpe balam ay balam

Qızıl yüzühle xalı
Verdim anam saxladı
Anama qurban olum
Məni tez adaxladı

Mənim balam kimə neylər
Körpə balam kimə neylər?
Mənim balam ay balam
Körpe balam ay balam

Gediridim yavaş yavaş
Ayağıma deydi daş
Sənden mənə yar olmaz
Gel olax bacı qardaş

Mənim balam kimə neylər
Körpə balam kimə neylər?
Mənim balam ay balam
Körpe balam ay balam

Bir cavab yazın

